Descripción Día Nacional Del Emprendedor 12 De Noviembre 2015

Descripción Día Nacional del Emprendedor 12 de Noviembre 2015

The Innovati Foundation commemorates the National Entrepreneur Day celebrated on November 12 of each year, an event to dignify Dominican entrepreneurs, with a conference on personal growth, entrepreneurship and innovation that will be given by 3 prestigious Dominican speakers, certified by the Kauffman Foundation And two Renowned international speakers.Innovati Foundation commemorates the National Entrepreneur Day celebrated on November 12 of each year, an event to dignify Dominican entrepreneurs, with a conference on personal growth, entrepreneurship and innovation that will be given by 3 prestigious Dominican speakers, certified by the Kauffman Foundation And two renowned international speakers.

This important event aims to give participants a modern and dynamic vision of entrepreneurship and innovation, offering techniques to innovate and achieve competitiveness. This activity will be held at the Alma Mater Auditorium of the UASD from 3:00 pm to 7:30 pm

The event will be exclusively by invitation, it is expected the participation of government officials, entrepreneurs, entrepreneurs, and mainly academics and university students interested in the entrepreneurial culture. The Innovati Foundation celebrates this event every year and continues with the National Rounds of Personal Growth, Entrepreneurship and Innovation in 5 different Dominican audiences and academies.Innovati Foundation celebrates this event every year and then continues with the National Rounds of Personal Growth, Entrepreneurship and Innovation In 5 different Dominican audiences and academies.Innovati Foundation celebrates this event every year and continues with the National Rounds of Personal Growth, Entrepreneurship and Innovation in 5 different Dominican audiences and academies.Innovati Foundation celebrates this event every year and then continues with the National Rounds of Personal Growth, Entrepreneurship and Innovation in 5 different Dominican audiences and academies.